EPC a konec tradičního supply chainu

EPC a konec tradičního supply chainu
7. května 2015  • 
Svět se změnil. Efektivita, kdysi nepředstavitelná, je dnes v procesech firem, které využívají automatickou identifikaci na bázi RFID, realitou. V roce 2002 udivila odborný svět zpráva o nebývalém kontraktu v oblasti standardu EPC/RFID: společnost Gillette objednala 500 milionů kusů pasivních UHF tagů od firmy Alien Technology, která v té době byla jediným výrobcem RFID tagů na bázi první generace standardu EPC.

Systém řízeného skladu s RFID technologií

Systém řízeného skladu s RFID technologií
23. ledna 2015  • 
Pilotní projekt identifikace celopalet pomocí technologie RFID úspěšně realizovala společnost Yusen Logistics (Czech). Navržené řešení, implementované v logistickém zázemí pro skladové a distribuční služby poskytované maloobchodnímu řetězci Tesco, nasazují i další sesterské společnosti v rámci globální NYK Group.

Evropští spotřebitelé snáz poznají výrobky s RFID tagy

Evropští spotřebitelé snáz poznají výrobky s RFID tagy
14. srpna 2014  • 

Norské butiky jdou do RFID

Norské butiky jdou do RFID
24. března 2014  • 
Mnoho velkých módních řetězců s úspěchem zavádí RFID technologii. A co menší firmy a butiky? Z výhod radiofrekvenční technologie mohou těžit také. Důkazem budiž čerstvá případová studie z Norska.

RFID řešení pro retail

11. března 2014  • 
iD by SDV, to je lapidární obchodní název nového technologického řešení na bázi RFID pro sledování produktů z výrobních závodů až po regály obchodů. Systém společností SDV a IER výrazně zvyšuje efektivitu logistických procesů a prodeje.

RFID „nakoplo“ prodeje kožené módy

3. února 2014  • 
Hongkongský výrobce kabelek, obuvi a kožených doplňků pod značkou Fortune Duck využívá pasivní UHF EPC RFID tagy ke sledování zboží z výroby po prodejny. Přesnost řízení zásob se zvýšila o téměř 10 %.

Tesco zavede RFID v oděvech

23. ledna 2014  • 
Podle ředitele oddělení IT ve společnosti Tesco a člena mezinárodního představenstva GS1 Mike McNamary je RFID vhodné pro širší využití v dodavatelském řetězci britského maloobchodního řetězce. Největší zájem má oddělení prodeje oděvů.

RFID: pivo nedojde

13. ledna 2014  • 
Americká společnost SteadyServ spolu s distributory v gastronomii a restauracemi testuje systém iKeg - řešení na bázi RFID pro sledování zásob piva a jeho automatické objednávání.

Gigant německého oděvního trhu spoléhá na RFID

4. února 2013  • 
Společnost Adler, jednička mezi německými prodejci módy v segmentu zákazníků starších 45 let, zavádí ve svých obchodech RFID. Cíl: zvýšení provozní efektivity a prodejního potenciálu. Jedním z průkopníků technologie v daném sektoru je Marks & Spencer.

IronTime použil UHF RFID čipy pro měření sportu

15. listopadu 2012  • 
Organizátor závodů IronTime začal jako první v České republice používat čipy EVO Multisport pro měření závodů. Čipy zkušebně změřily závodníky na mělnickém terénním duatlonu a na kladenském hodinovém běhu. Poprvé se tak v ČR použily pasivní UHF RFID čipy pro měření sportovní události.