Tesco: Já, RFID robot

23. července 2015  • 
Mezinárodní maloobchodní síť Tesco je jednou ze šesti společností, které aktuálně testují novinku technologické firmy RFspot pro sledování zboží na prodejní ploše a ve skladovém zázemí v reálném čase. Robotický systém pro mapování a analýzu logistických procesů pomocí RFID Tesco zkouší v odděleních s módou zn. F&F ve svých pěti obchodech ve Velké Británii. Pilotní projekt má pomoci zjistit, nakolik tento systém může zlepšit efektivitu logistických procesů a viditelnost zásob.

Marc O’Polo objevuje výhody RFID

8. července 2015  • 
Od implementace řešení na bázi EPC UHF v šestaosmdesáti obchodech si německá oděvní firma slibuje nárůst příjmů díky vyšší dostupnosti zboží na prodejní ploše.

Nedap zavádí RFID v obchodech F&F (Tesco)

14. dubna 2015  • 
Britský maloobchodní řetězec Tesco uzavřel se společností Nedap kontrakt na dodávku systému automatické identifikace na bázi RFID do 550 obchodů ve Velké Británii. V probíhajícím rolloutu jsou v obchodech s módou zn. F&F v příjmové sekci instalovány statické RFID čtečky a další hardware pro sledování pohybu zboží v obchodech. Cíl: zvýšení dostupnosti zboží.

RFID a zážitek z nákupu módy

9. dubna 2015  • 
Interaktivní displeje v obchodech španělské obuvní značky Munich pomáhají zákazníkům získat informace o zboží. Řeknou jim, jaké barevné varianty a velikosti jsou dostupné a z nákupu místo hledání správných bot dělají zábavu.

EPC/RFID na veletrzích módy Styl a Kabo 21.–23. 2.

3. února 2015  • 
Sdružení GS1 Czech Republic zve všechny zájemce o inovace v oděvním průmyslu na brněnské veletrhy Styl/Kabo konané 21.–23. 2. Ve spolupráci se společnostmi KODYS a IBM Česká republika připravilo seminář o výhodách automatické identifikace na bázi EPC/RFID s názvem „Zvýšení prodejů, lepší logistika, rychlé inventury? RFID!“ Vážní zájemci mohou požádat o bezplatnou vstupenku.

EPC/RFID centrum vkročilo do sektoru módy

Seminář móda 2014
10. listopadu 2014  • 
Showroom a centrum testování RFID technologie při GS1 Czech Republic připravilo seminář pro zástupce předních tuzemských módních značek a sportovních řetězců. Na přípravě live ukázky životního cyklu tagu, označujícího kus oblečení EPC/RFID, centrum spolupracovalo se společností IBM Česká republika.